به وب‌سایت اکسین صنعت خوش آمدید

logo.png

فروش انواع باتری یو پی اس 02166124420 - 09127682372

قیمت باتری یو پی اس

قیمت باتری یو پی اس

امروزه دانستن قیمت باتری یو پی اس برای کاربرانی که قصد خرید باتری یو پی اس را دارند یکی از فاکتورهای مهم محسوب می‌شود. به طور کلی در مورد خرید هر محصولی، افراد مختلف معیارهایی را برای خود در نظر دارند تا بتوانند با کمک این فاکتورهای مهم، گزینه‌های موجود را محدود کنند تا در نهایت محصول مناسب خود را بیابند. این فاکتورها می‌توانند برای هر شخصی متفاوت باشند و اعم از کیفیت، کارآیی، زیبایی، رنگ، دوام و ماندگاری، مقاومت، قیمت و…. می‌شوند. به طور مثال ممکن است شخصی به لحاظ مالی محدودیت نداشته باشد و صرفا به دنبال با کیفیت‌ترین کالاها بگردد. اما در مورد شخصی دیگر شاید بودجه محدودتری وجود داشته باشد و مثلا فاکتور قیمت بسیار مهم تلقی گردد. حتی ممکن است در برخی موارد که کالای مورد نظر ما با کیفیت تقریبا یکسانی توسط برندهای مختلف عرضه می‌شود، قیمت مهم‌ترین معیار موجود در نظر گرفته شود.

در مورد خرید و یا تعویض باتری UPS هم، دانستن قیمت باتری یو پی اس بسیار مهم است. زیرا که این کالا شاید به طور نرمال نسبت به خیلی از لوازمات خانگی قیمت بالاتری داشته باشد. همچنین باتری یو پی اس وسیله‌ای است که با توجه به نوع آن برای چند سال مورد استفاده است. در نتیجه اهمیت فاکتور قیمت بیشتر احساس می‌شود. علاوه بر این موارد، ذکر این نکته نیز لازم است که لزوما تمام محصولاتی که با قیمت پایین‌تر از نمونه‌های مشابه برندهای دیگر عرضه می‌شوند، کیفیت پایین‌تری ندارند! به بیانی دیگر، در مورد خیلی از کالاها شما می‌توانید برندهایی را بیابید که محصول خود را با کیفیت بسیار بالا و در عین حال با قیمتی مناسب عرضه می‌کنند. در نتیجه سعی کنید ابتدا اطلاعات خود در را رابطه با برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولیدکننده باتری یو پی اس کامل کنید و سپس برای خرید اقدام نمایید.

باتری یو پی اس و انواع مختلف آن

همان‌طور که در مقالات قبل نیز اشاره کردیم، باتری‌های UPS انواعی از باتری‌های قابل شارژ هستند و از اجزای اصلی دستگاه‌های یو پی اس به شمار می‌روند. دستگاه‌های یو پی اس منابع بدون وقفه برق اند و در هنگام قطع برق شهری و یا به وجود آمدن ولتاژ غیر نرمال در جریان برق، دست به کار می‌شوند و برق مورد نیاز لوازم الکتریکی را تامین می‌کنند. این برق توسط انرژی الکتریکی ذخیره شده در همین باتر‌ی‌های یو پی اس فراهم می‌شود. در نتیجه باتری‌های یو پی اس می‌توانند انرژی شیمیایی درون خود را به برق تبدیل کنند. باتری‌های UPS انواع مختلفی دارند و معمولا از انواع لیتیوم یون، نیکل کادمیوم و یا سرب اسید هستند. هر کدام از این موارد کاربردها و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند اما باتری‌های سرب اسیدی پرکاربردتر نسبت به سایر موارد هستند. در ادامه به انواع باتری سرب اسیدی اشاره خواهیم کرد.

انواع باتری سرب اسیدی:

۱. باتری سرب اسیدی تر: بیشتر در صنایع خودرو سازی مورد استفاده است اما به دلیل قیمت پایین آن و طول عمر مفید زیاد می‌توان گفت مورد توجه است. همچنین در باتری سرب اسیدی تر احتمال نشت اسید وجود دارد که در صورت ایجاد این نشتی، بسیار برای انسان و محیط اطراف آن مضر و خطرناک است.

۲. باتری سرب اسیدی خشک: این نوع باتری‌ها به باتری‌های سیلد اسید معروف اند که پرکاربردترین انواع باتری یو پی اس هستند. به علاوه نیاز به شرایط نگهداری خاصی ندارد و صرفا باید آن را هر از چند گاهی از گرد و غبار پاک کنیم. باتری سیلد اسید خود دارای دو نوع AMG و GEL است.

تا اینجا با باتری یو پی اس و انواع آن به اختصار آشنا شدیم. در ادامه می‌خواهیم در رابطه با قیمت باتری یو پی اس توضیحاتی را ارائه کنیم. با ما همراه شوید.

قیمت باتری یو پی اس ایرانی

باتری‌های یو پی اس ایرانی در کیفیت‌ها و طیف قیمتی گسترده‌ای در بازار وجود دارند. اگر شما بدون تحقیق و اطلاعات قبلی در رابطه با برندهای مختلف و قیمت انواع باتری UPS بخواهید اقدام به خرید کنید، احتمالا گزینه‌های خیلی خوب دیگری را از دست خواهید داد. پس همان‌طور که در ابتدای مقاله توضیح دادیم، بهتر است از قبل معیارهایی که در خرید باتری یو پی اس برایتان مهم است را مشخص کنید. قیمت باتری‌های یو پی اس ایرانی معمولا نسبت به باتری‌های یو پی اس خارجی مقرون به صرفه‌تر است. یکی از علت‌های این امر نیز این است که مانند هر کالای دیگری که در ایران تولید می‌شود، دیگر شامل هزینه‌های مربوط به واردات نمی‌شود. در نتیجه قیمت مناسب‌تری دارد. حتی اگر صرفا مونتاژ محصول نیز در ایران انجام شود و مواد اولیه وارداتی باشند، باز هم می‌تواند قیمت تمام شده‌ی پایین‌تری نسبت به نمونه مشابه خارجی داشته باشد.

به علاوه، تنها قیمت پایین‌تر از مزیت‌های انواع باتری یو پی اس ایرانی نیست. بلکه در حال حاضر کمپانی‌های زیادی در ایران وجود دارند که در زمینه تولید انواع باتری یو پی اس فعالیت می‌کنند. کیفیت تولیدات خیلی از این برندهای ایرانی قابل مقایسه با نمونه مشابه خارجی و یا حتی در برخی موارد بهتر از آن است. بنابراین کیفیت نیز می‌تواند همانند قیمت از مزیت‌های باتری UPS ایرانی باشد. به علاوه خیلی از شرکت‌های معتبر ایرانی تولیدکننده انواع باتری یو پی اس، طراحی و تولیدات خود را بر طبق به‌روزترین استانداردهای داخلی و بین‌المللی انجام می‌دهند. همچنین از ماشین‌آلات پیشرفته و نیروی انسانی متخصص بهره‌مند هستند. در نتیجه محصولی که در نهایت تولید می‌کنند می‌تواند بسیار مورد توجه باشد. در آخر می‌توان گفت چنانچه به دنبال باتری یو پی اس با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب هستید، برندهای ایرانی می‌توانند از بهترین گزینه‌ها برای شما باشند.

معرفی برخی از برندهای ایرانی تولیدکننده باتری یو پی اس

در اینجا می‌خواهیم برخی از معتبرترین و معروف‌ترین برندهای ایرانی تولید و عرضه‌کننده انواع باتری یو پی اس را به شما عزیزان معرفی کنیم. این برندها همگی محصولات خود را با استفاده از با کیفیت‌ترین متریال و مواد اولیه درجه یک تولید می‌کنند. و همان‌طور که گفتیم با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته و پرسنل متعهد و ماهر، انواع باتری یو پی اس را مطابق بر استانداردهای موجود داخلی و خارجی در زمینه تولید باتری یو پی اس طراحی می‌کنند. برخی از این برندهای معتبر ایرانی شامل شرکت صبا باتری، شرکت سپاهان باتری، برند صنعت، و… است. برندهای نام برده شده از جمله با تجربه‌ترین و قدیمی کارترین برندهای ایرانی در زمینه تولید باتری یو پی اس هستند و در طی این سال‌ها، سوابق درخشانی را برای خود رقم زده‌اند. شما می‌توانید انواع باتری یو پی اس این برندهای معتبر را از سایت ما با مقرون به صرفه‌ترین قیمت‌ها تهیه کنید.

 

قیمت باتری یو پی اس خارجی

حال که با قیمت باتری یو پی اس ایرانی و برخی از برندهای معتبر فروش آن‌ها آشنا شدیم، در اینجا در رابطه با طیف قیمتی انواع باتری یو پی اس خارجی نیز آشنا خواهیم شد. همان‌طور که گفتیم، صرف نظر از اینکه برند خارجی مربوط به کدام کشور باشد، ممکن است شما قیمت محصولات خارجی را گران‌تر از محصولات ایرانی بیابید. علت این امر نیز آن است که هزینه‌های مربوط به واردات محصول طبعا روی قیمت کالا تاثیر می‌گذارد. البته نا گفته نماند که امروزه مسائل اقتصادی در کشور مانند تحریم‌ها، روی قیمت اغلب کالاها چه ایرانی و چه خارجی تاثیر گذاشته است. اغلب باعث بالاتر رفتن قیمت کالاهای موجود در بازار شده است. اما در کل به دلایل فوق الذکر، طبیعی است که قیمت محصولات خارجی بالاتر از نمونه‌های مشابه ایرانی باشد. محصولات خارجی نیز همانند کالاهای ایرانی دارای طیفی از کیفیت محصول و همچنین طیف قیمتی گسترده‌ای هستند.

در نتیجه این تصور که تمام محصولات خارجی با کیفیت‌تر از محصولات ایرانی هستند و یا اینکه تمام محصولات خارجی گران‌تر از محصولات ایرانی هستند صحیح نیست. باتری‌های یو پی اس خارجی نیز همانند باتری‌های UPS ایرانی بسته به برند تولیدکننده آن‌ها و همچنین نوع باتری یو پی اس، متریال به کار رفته در هنگام تولید، میزان ولتاژ باتری، طول عمر مفید و کارآیی باتری و… می‌توانند در قیمت‌های مختلفی یافت شوند. البته این را نیز باید در نظر داشته باشید که خیلی از محصولات خارجی ممکن است نمونه‌های مشابه جعلی و تقلبی در بازار داشته باشند. پس چنانچه قصد خرید باتری یو پی اس خارجی را دارید، بهتر است از نمایندگان معتبر این برندها و یا عرضه‌کنندگان معتبر این محصولات در ایران اقدام به خرید نمایید. برای اطلاع از قیمت روز انواع باتری یو پی اس خارجی و ایرانی می‌توانید با کارشناسان سایت ما در ارتباط باشید.

معرفی برخی از برندهای خارجی تولیدکننده باتری یو پی اس

برندهای خارجی نیز مانند برندهای ایرانی تعداد بسیار زیادی دارند و خیلی از آن‌ها با برندهای معتبر و معروف ایرانی نیز همکاری دارند. در اینجا می‌خواهیم برخی از معتبرتربن برندهای تایوانی و چینی را به شما عزیزان معرفی کنیم. برندهای تایوانی مانند شرکت کونگ لانگ و برند یورونت از معتبرترین و باتجربه‌ترین برندهای تایوانی هستند. این برندها در زمینه طراحی و تولید انواع باتری یو پی اس دارای سوابق درخشانی هستند. از برندهای معروف و معتبر چینی نیز می‌توان به برندهای گرین سل و سیسکو اشاره کرد که محصولاتشان از انواع کالاهای درجه یک چینی محسوب می‌شود. این برندها نیز همانند برندهای ایرانی انواع باتری یو پی اس خود را مطابق با استانداردهای جهانی و با بهترین مواد اولیه طراحی و تولید می‌کنند. شما می‌توانید محصولات برندهای نام برده شده را از سایت ما با مناسب‌ترین قیمت‌ها تهیه کنید.

شرکت اکسین صنعت ماد همواره می‌کوشد تا محصولاتی را به شما عزیزان عرضه کند که هم به لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار داشته باشند و هم به لحاظ قیمت مقرون به صرفه باشند. شما می‌توانید با مطالعه‌ی مقالات موجود در سایت اطلاعات خود را در رابطه با انواع باتری یو پی اس تکمیل کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت روز انواع باتری یو پی اس ایرانی و خارجی می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. مشاورین ما ضمن ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان و پاسخ به سوالاتتان، شما را برای خرید باتری یو پی اس مناسب‌تان راهنمایی خواهند کرد.

جهت اطلاع از قیمت باتری‌های یو پی اس

با ما تماس بگیرید

اگر این مطلب برایتان مفید بود با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *