به وب‌سایت اکسین صنعت خوش آمدید

logo.png

فروش انواع باتری یو پی اس 02166124420 - 09127682372

باتری یو پی اس خارجی

باتری یو پی اس خارجی

انتخاب بین باتری یو پی اس خارجی و ایرانی یک چالش است. حتما برایتان اتفاق افتاده که برای خرید کالایی به بازار بروید و از فروشندگان مختلف در مورد برندهای گوناگون عرضه‌کننده آن کالا سوال کنید. در مورد اینکه کدام برند بهتر است؟ یا اینکه کدام شرکت کالاهای با دوام‌تری تولید می‌کند؟ اگر دقت کرده باشید، هر کالایی معمولا یک یا چند برند معروف دارد که طبیعتا می‌توانند قیمت بالاتری هم نسبت به سایر برندها داشته باشند. به هر حال اینکه برندی به کیفیت بالای محصولاتش شناخته شده باشد، خیلی در فروش کالاهایش موثر است. برخی برندهای دیگر هم که شاید به اندازه‌ی این برند معروف گران نباشند در حال تولید کالای مورد نظر شما هستند.

چنانچه برندهای خارجی را در نظر داشته باشید، ممکن است در خرید کالای مورد نظرتان بین برندهای مختلف دچار تردید شده باشید. تردید بابت اینکه این برندهای خارجی که حتی ممکن است نام‌شان هم به گوش شما نخورده باشد، آیا محصولی با کارآیی بالا تولید می‌کنند؟ آیا قطعات این کالای خارجی با کیفیت است؟ گارانتی چطور؟ و… از این قبیل سوالات. اینجاست که اگر خودتان اطلاعات کافی در مورد برندهای مختلف خارجی نداشته باشید، در نهایت به سخنان فروشنده اعتماد کرده و کالاهای پیشنهادی او را مورد بررسی قرار می‌دهید. می‌توانید به لحاظ قیمت، کارآیی، زیبایی، لوازمات جانبی، و… کالاهای پیشنهادی فروشنده را با هم مقایسه کنید.

 این موضوعات در مورد خرید باتری یو پی اس هم صدق می‌کند. چنانچه بدانید برای خرید باتری یو پی اس خارجی به چه نکاتی باید توجه کنید، انتخاب محصول مناسب‌تان خیلی آسان‌تر می‌شود. به خصوص اینکه باتری یو پی اس هم مانند هر کالای دیگری برندهای مختلفی دارد که در حال تولید و عرضه آن هستند. پس بهتر است که قبل از خرید باتری یو پی اس خارجی معیارهای خود را مشخص کنید و اطلاعاتی در مورد برندهای مختلف داشته باشید تا بتوانید خرید مطمئن‌تری را تجربه کنید.

باتری یو پی اس و اجزای تشکیل دهنده آن

در اینجا می‌خواهیم به اختصار تعریفی از باتری یو پی اس ارائه کنیم. به زبان ساده می‌توان گفت باتری‌های به کار برده شده در دستگاه‌های یوپی‌اس، باتری یو پی اس خوانده می‌شوند. باتری‌های یو پی اس از انواع باتری قابل شارژ هستند. می‌دانیم دستگاه‌های یو پی اس، دستگاه‌هایی هستند که در هنگام قطع برق از انرژي ذخیره شده در باتری‌های یو پی اس استفاده می‌کنند و آن را در اختیار لوازم الکتریکی مصرف‌کننده قرار می‌دهند. باتری‌های یو پی اس انواع مختلفی دارند که می‌توانید با کلیک روی لینک در رابطه با انواع باتری یو پی اس توضیحات کاملی را مطالعه کنید. پرکاربردترین این باتری‌ها، باتری سیلد اسید است که در اینجا اجزای تشکیل دهنده آن را به اختصار توضیح می‌دهیم:

۱. بدنه: همان محفظه نگهدارنده سایر اجزای باتری است که معمولا از جنس ABS بوده و از نشتی جلوگیری می‌کند.

۲. سوپاپ: از تجمع بیش از اندازه گاز در محفظه باتری جلوگیری کرده و موجب خروج گازهای اضافی می‌شود.

۳. صفحات جداکننده: در باتری‌های سیلد اسید، این صفحات الکترولیت را به خود جذب می‌کنند.

۴. ترمینال باتری: هر باتری دارای دو ترمینال مثبت و منفی است که در باتری سیلد اسید با دو رنگ قرمز و مشکی مشخص شده اند.

۵. الکترود: باتری سیلد اسید دارای دو الکترود مثبت و منفی یا همان صفحات کاتد و آند است که عموما از جنس کلسیم سرب هستند.

۶. سلول: هر سلول متشکل از دو الکترود و الکترولیت است و می‌تواند تا ۲ ولت انرژی تولید کند.

۷. الکترولیت: مهم‌ترین جزء باتری برای ایجاد جریان برق بوده که در باتری سیلد اسید معمولا از جنس سولفوریک اسید است.

چرا از باتری خارجی استفاده کنیم؟

حتما بر این موضوع واقف هستید که در سراسر دنیا برندهای مختلفی وجود دارند که در زمینه تولید انواع باتری یو پی اس فعالیت می‌کنند. شاید برایتان پیش آمده باشد که نتوانید به برندهای خارجی اعتماد کنید. ممکن است نسبت به کیفیت، کارآیی و ضمانت محصولات خارجی که برایتان آشنا نیست، دچار تردید باشید. اما باید در نظر داشته باشید که خیلی از برندهای خارجی سالهاست که با برندهای مختلف ایرانی همکاری دارند و به این برندها نمایندگی فروش محصولاتشان را داده‌اند. در واقع، چنانچه شما کالاهای خارجی را انتخاب کنید که توسط شرکت‌های معتبر تولید شده و نمایندگی معتبر در ایران دارند، می‌توانید نسبت به کیفیت محصولاتش اطمینان حاصل کنید. لازم به ذکر است که انجام ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات خارجی، توسط نمایندگان‌شان در ایران انجام می‌شود.

امروزه برندهای مختلف و معتبر خارجی از جمله برند لانگ، برند یورونت، و… توسط نمایندگان خود در ایران به فروش می‌رسند. شما می‌توانید در رابطه با ویژگی‌ها و نقاط قوت و ضعف محصول خارجی مورد نظرتان، با نماینده فروش آن در ایران در ارتباط باشید و ابهامات خود را بر طرف کنید. ممکن است برایتان سوال باشد که وقتی محصولات ایرانی، آن هم با کیفیت بالا و قیمت مناسب وجود دارند، چرا باید برندهای خارجی را انتخاب کنیم؟ در پاسخ شما می‌توان گفت که خیلی از برندهای خارجی هم هستند که علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم دارند. ضمن اینکه ممکن است شما کارآیی مورد نظر خود را در یک محصول خارجی بیابید. و اینکه ممکن است یک محصول خارجی انتظار شما را بیشتر برآورده کند. پس چنانچه قصد خرید باتری یو پی اس را دارید، بهتر است علاوه بر برندهای ایرانی، برندهای خارجی را نیز بررسی کنید.

باتری یو پی اس خارجی

بهترین باتری یو پی اس خارجی کدام است؟

در پاسخ به این سوال می‌توان گفت که به ازای هر شخصی که این سوال را بپرسد، می‌تواند پاسخ متفاوتی نسبت به دیگری دریافت کند. در واقع، این سوال یک پاسخ مشخص ندارد و نمی‌توان به همه‌ی متقاضیان خرید باتری UPS خارجی گفت که مثلا یکی از برندها از سایرین بهتر و برتر است. زیرا که این بهتر بودن امری کالا نسبی است که به چند معیار بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین این معیارها نوع باتری یو پی اس است که حتما باید قبل از اقدام به خرید باتری یو پی اس خارجی در مورد آن اطلاعات کامل و کافی داشته باشید. همان‌طور که در مقالات قبل گفتیم انواع باتری یو پی اس دارای خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که هر کدام برای مکانی خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین یکی دیگر از معیارهای انتخاب بهترین باتری یو پی اس خارجی برای شما طبیعتا قیمت آن است.

در واقع، می‌توان گفت چنانچه شما قصد خرید باتری یو پی اس را داشته باشید، ابتدا باید فاکتورهای مورد نظر خود را مشخص کنید. اینکه برای چه مکانی نیاز به باتری یو پی اس دارید و میزان توان مصرفی لوازم الکتریکی مورد نظرتان چقدر است. همچنین همان‌طور که گفتیم باید میزان بودجه خود را در نظر داشته باشید و متناسب با آن برندهای مورد نظر را با هم مقایسه کنید. در نتیجه‌ی این موضوع باید گفت که اگر شما نیاز خود و انتظاری که از باتری یو پی اس دارید را مشخص کنید، با جمع‌آوری اطلاعات، می‌توانید به راحتی باتری یو پی اس خارجی را انتخاب کنید که برای شما حکم بهترین انتخاب را دارد.

چگونه بهترین باتری یو پی اس خارجی را انتخاب کنیم؟

در مقالات قبلی در رابطه با اینکه چگونه بهترین باتری یو پی اس را انتخاب کنیم توضیحاتی را ارائه داده‌ایم. در اینجا نیز به اختصار در مورد معیارهای انتخاب بهترین باتری یو پی اس خارجی اطلاعاتی را ارائه خواهیم کرد. این معیارها عبارت اند از:

۱. نوع باتری: همان‌طور که قبل‌تر توضیح دادیم، ابتدا باید نوع باتری مناسب خود را با مطالعه در مورد انواع باتری‌های یو پی اس شناسایی کنید.

۲. برق مصرفی: حتما باید میزان برق مصرفی لوازمی که می‌خواهید از یو پی اس برای آن‌ها استفاده کنید را در نظر داشته باشید. در نتیجه یو پی اسی را انتخاب کنید که بتواند این میزان برق مصرفی را تامین کند.

۳. ابعاد و وزن باتری: چون باتری باید داخل محفظه‌ای معروف به کابینت باتری قرار بگیرد، همچنین به جهت چیدمان صحیح حتما باید ابعاد و وزن باتری مورد نظر قرار بگیرد. به علاوه همان‌طور که در مقالات قبل در رابطه با نحوه نگهداری باتری یو پی اس گفتیم، باتری باید هر از چند گاهی از گرد و غبار پاک شود. پس باید به جهت دسترسی نیز باتری در جای مناسبی قرار بگیرد.

۴. ولتاژ شارژر: حتما باید ولتاژ باتری با میزان ولتاژ شارژر همخوان باشد. در غیر این صورت نمی‌توان شارژر یو پی اس را برای آن به کار برد.

۵. دفعات شارژ: چنانچه مصرف ما به گونه‌ای است که باید تعداد دفعات زیادی شارژ و دشارژ شود، بهتر است ترجیحا باتری یو پی اس با کیفیتی انتخاب کنیم که توان این میزان از شارژ و دشارژ عمیق و زیاد را داشته باشد.

۶. شرایط محیطی: همان‌طور که گفتیم، شرایط محیطی یکی از معیارهای مهم است که در طول عمر مفید باتری موثر است. ترجیحا بهتر است باتری در محیطی خشک و خنک قرار داده شود.

قیمت باتری UPS خارجی

در مطالب قبلی منتشر شده در سایت در رابطه با قیمت باتری ایرانی توضیحاتی را ارائه داده‌ایم. در اینجا قصد داریم در رابطه با هزینه‌های خرید باتری یو پی اس خارجی اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. شاید تصور کنید که برندهای خارجی صرفا به دلیل اینکه غیر ایرانی هستند، پس حتما قیمت‌های خیلی بالایی دارند. ممکن است در رابطه با برخی محصولاتی که وارداتی هستند این موضوع صدق کند، اما نه در مورد تمام محصولات خارجی! در بین برندهای خارجی هم خیلی از شرکت‌ها هستند که محصولاتی با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب تولید می‌کنند. در نتیجه شما می‌توانید به تناسب بودجه‌ای که در نظر دارید، از بین برندهای خارجی محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله در رابطه با باتری UPS و اجزای تشکیل‌دهنده آن صحبت کردیم. گفتیم پرکاربردترین نوع باتری یو پی اس، باتری سیلد اسید می‌باشد. همچنین گفتیم چنانچه برندهای معتبر خارجی که در ایران نمایندگی فعال دارند را بشناسید، می‌توانید از خرید خود بابت کیفیت و ضمانت محصول اطمینان حاصل کنید. گفتیم که نمی‌توان در مورد بهترین باتری یو پی اس به تمام متقاضیان نسخه‌ای یکسان داد. بلکه باید هر فرد به فراخور نیاز خود، بودجه و کارآیی مورد انتظارش انواع باتری UPS مناسب خود را خریداری کند. برای انتخاب بهترین باتری یو پی اس خارجی باید به مواردی چون نوع باتری، برق مصرفی لوازم، ابعاد و وزن باتری، ولتاژ شارژر، دفعات شارژ، شرایط محیطی، و…. توجه کرد. همچنین این تصور صحیح نیست که تمام برندهای خارجی گران هستند. بلکه می‌توانید از بین برندهای خارجی هم محصول مناسب خود را با قیمت مورد انتظارتان بیابید.

شرکت اکسین صنعت ماد در زمینه عرضه انواع باتری یو پی اس فعالیت می‌کند. ما در شرکت اکسین صنعت ماد همواره در تلاشیم با کمک نیروهای انسانی متعهد، متخصص و خلاق محصولاتی را تولید و عرضه کنیم که مطابق با نیاز مشتریان عزیزمان باشد. همچنین می‌کوشیم محصولات تولیدی خود را با بالاترین کیفیت و کارآیی، در عین ظرافت و زیبایی به بازار مصرف‌کنندگان عرضه کنیم. چنانچه در رابطه با مطالب توضیح داده شده در این مقاله، و یا سایر مقالات موجود در سایت سوالی داشتید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. تا ضمن بهره‌گیری از مشاوره رایگان، بتوانید محصول مناسب خود را شناسایی کرده و برای خرید آن اقدام نمایید.

 

جهت خرید انواع باتری یو پی اس خارجی

با ما تماس بگیرید

اگر این مطلب برایتان مفید بود با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *