به وب‌سایت اکسین صنعت خوش آمدید

logo.png

فروش انواع باتری یو پی اس 02166124420 - 09127682372

باتری یو پی اس ایرانی

باتری یو پی اس ایرانی

باتری یو پی اس ایرانی یا خارجی؟ یا تا به حال برایتان اتفاق افتاده که در هنگام خرید یک محصول بین برندهای ایرانی و برندهای خارجی دچار تردید در انتخاب شوید؟ در این مواقع معمولا خریدار نمی‌تواند تصمیم بگیرد که با خرید محصول ایرانی از تولید داخلی حمایت کند، یا اینکه بعضا به کیفیت بالای محصولات خارجی فکر کند! حتی ممکن است برایتان پیش آمده باشد که بعد از خرید یک محصول خارجی، از اینکه محصولات ایرانی را خریداری نکردید دچار عذاب وجدان شده باشید! یک تصور غلطی که بعضا در جامعه ما رایج شده این است که تمام محصولات خارجی نسبت به محصولات ایرانی کیفیت بالاتری دارند! شاید در مورد برخی از کالاها اینطور باشد، اما اگر بخواهیم در مورد تمام محصولات این موضوع را تعمیم دهیم به دور از انصاف و واقعیت است.

تولیدکنندگان ایرانی در صنایع و صنف‌های مختلف همواره در تلاش‌اند محصولاتی را تولید کنند که شایسته‌ی مصرف‌کننده ایرانی باشد. همچنین می‌کوشند کالاهای تولیدی خود را با کیفیت و کارآیی بالا و در عین حال به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه به بازار مصرف‌کنندگان عرضه کنند. امروزه در بازار ایران از محصولاتی چون لوازم التحریر و لباس و اسباب‌بازی گرفته تا لوازم الکتریکی مانند باتری، لامپ، و… همگی هم در برندهای ایرانی و هم در برندهای خارجی موجود می‌باشند. باتری یو پی اس نیز از این قائده مستثنی نیست و در بازار ایران در انواع برندهای ایرانی و خارجی توزیع می‌شود. شما می‌توانید با کسب اطلاعات لازم در رابطه با ویژگی‌ها و نقاط ضعف و قوت محصولات ایرانی و خارجی، کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را خریداری نمایید.

باتری یو پی اس چیست و چه انواعی دارد؟

قبلا در رابطه با انواع باتری یو پی اس توضیحات مفصلی را ارائه کرده‌ایم. در اینجا نیز در این باره به اختصار توضیح خواهیم داد. می‌دانیم که دستگاه یو پی اس، به عنوان منبع برق اضطراری عمل می‌کند. اصلی‌ترین وظیفه دستگاه یو پی اس تامین برق مورد نیاز لوازم الکتریکی در زمان قطعی برق است. این دستگاه‌ها انرژي ذخیره شده در باتری های یو پی اس را در اختیار لوازم مصرف‌کننده قرار می‌دهند. به عبارت بهتر، به باتری‌هایی که در دستگاه های یو پی اس به کار می‌رود، باتری یو پی اس گفته می‌شود. باتری های یو پی اس از انواع باتری قابل شارژ اند.

سه نوع باتری قابل شارژ بیشتر در دستگاه های یو پی اس به کار می‌روند که عبارت اند از: نیکل کادمیوم، لیتیوم یون، سرب اسیدی. هر کدام از این سه گروه ویژگی‌ها و کاربردهای منحصر به فردی دارند اما پرطرفدارترین آن‌ها باتری های سرب اسیدی هستند. باتری های سرب اسیدی خود بر دو نوع اند:

۱.باتری سرب اسیدی تر: این نوع باتری‌ها بیشتر در صنایع خودروسازی استفاده می‌شوند. از مزیت‌های آن‌ها پایین بودن قیمت و همچنین طول عمر بالا است.

۲.باتری سرب اسیدی خشک: باتری سرب اسیدی خشک یا باتری سیلد لید اسید پرکاربردترین نوع باتری یو پی اس است که خود بر دو نوع AMG و GEL تقسیم می‌شوند. در مقالات قبلی موجود در سایت در رابطه با باتری سیلد اسید توضیحات کاملی را ارائه کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید روی لینک کلیک کنید و اطلاعات جزئی‌تری کسب کنید.

تا اینجا با باتری یو پی اس و انواع آن‌ به اختصار آشنا شدیم. در ادامه می‌خواهیم منحصرا در رابطه با باتری یو پی اس ایرانی و مقایسه آن با برندهای خارجی مطالبی را ارائه کنیم. برای کسب اطلاعات در این مورد تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چرا باتری یو پی اس ایرانی؟

بسیاری از خریداران به دنبال برندهای مختلف ایرانی هستند که در زمینه تولید انواع باتری یو پی اس فعالیت می‌کنند. این افراد عموما خواهان محصولات شرکت‌هایی هستند که دارای سابقه زیاد و درخشان در این زمینه هستند و توانسته اند رضایت مشتریان خود را جلب کنند. در حال حاضر شرکت‌های مختلف و معتبر زیادی در ایران تولیدکننده و عرضه‌کننده محصولات مربوط به صنایع الکترونیک از جمله انواع باتری یو پی اس و لوازم مربوط به آن‌ها هستند. مثل شرکت صنعت رایان پارس، شرکت سپاهان باتری، شرکت صبا باتری، و… خوشبختانه در طی این سال‌ها محصولات ایرانی امتحان خود را پس داده‌اند و می‌توان گفت محصولات خیلی از برندهای ایرانی قابل مقایسه با برندهای خارجی و حتی عملکردی بهتر از آن‌ها دارند.

می‌دانیم کشور عزیزمان ایران دارای تنوع آب و هوایی زیادی است. از مزیت‌های محصولات برندهای ایرانی این است که همواره در تولیدات خود این موضوع رادر نظر داشته‌اند. همچنین، سعی دارند محصولاتی را تولید کنند که در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده باشد. علاوه بر موارد گفته شده باید در نظر داشته باشیم تولیدکنندگان ایرانی که در این چند سال اخیر با وجود آشفتگی وضعیت اقتصادی ایران و با وجود تحریم‌ها همچنان به کار خود ادامه داده و تلاش بر خودکفایی دارند، کاری بسیار ارزشمند انجام می‌دهند. زیرا که زمانی که چرخ تولید کارخانه‌ها در حال چرخش باشد، صدها جوان جویای کار و خلاق ایرانی مشغول به کار می‌شوند. چنانچه شما محصولات ایرانی را تهیه نمایید، در این کار ارزشمند سهیم خواهید بود.

بهترین باتری UPS ایرانی کدام است؟

در وبلاگ سایت در رابطه با اینکه چگونه بهترین باتری یو پی اس را انتخاب کنیم، توضیحات مفصلی را ارائه داده‌ایم. می‌توانید برای مطالعه بیشتر در این رابطه روی لینک کلیک کنید. لیکن در اینجا نیز توضیحات مختصری را ارائه می‌دهیم. همان‌طور که گفتیم،‌ باتری های یو پی اس انواع مختلفی دارند که هر کدام علاوه بر خصوصیات مشترک، دارای عملکرد و ویژگی‌های منحصر به فرد و مخصوص به خود هم هستند. برندهای مختلف باتری های یو پی اس را در ابعاد و ظرفیت‌های مختلف و در وزن‌های متنوعی تولید می‌کنند که هر کدام مناسب برای استفاده در مکان‌های مختلفی هستند.

به عبارت بهتر، انتخاب بهترین باتری یو پی اس ایرانی امری نسبی است و برای هر نفر متناسب با نیازی که دارد متفاوت است. شما در ابتدا می‌بایست مشخص کنید که چه انتظاری از عملکرد باتری یو پی اس دارید و اینکه در چه مکانی و برای چه لوازمی می‌خواهید از آن استفاده کنید. سپس محصولات مختلف را با ویژگی‌ها و نقاط ضعف و قوت‌شان پیدا کرده و مقایسه کنید. در نهایت محصول مناسب خود را شناسایی کرده و برای خرید آن اقدام کنید. پس در نتیجه انتخاب بهترین باتری یو پی اس به نیاز شما، مکان مورد استفاده و بودجه شما بستگی دارد.

چگونه باید بهترین باتری یو پی اس تولید ایران را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب و خرید بهترین باتری یو پی اس ایرانی باید به چند نکته مهم توجه داشته باشیم. این نکات عبارت‌اند از:

۱. توجه به نوع باتری: همان‌طور که گفتیم باتری یو پی اس انواع مختلفی دارد که هر کدام مناسب برای استفاده در مکان‌های مختلفی هستند. پس حتما قبل از خرید، باید به نوع باتری توجه کرد.

۲. برق مصرفی لوازم مورد نظر: باید حتما در نظر داشته باشید ظرفیت یو پی اسی که انتخاب می‌کنید متناسب با توان مصرفی لوازمی باشد که می‌خواهید برق آن‌ها را به کمک یو پی اس تامین کنید. زیرا که هر چه ظرفیت یو پی اس بالاتر باشد، وسایلی با توان مصرفی بالاتر را می‌تواند ساپورت کند.

۳. ابعاد باتری: ابعاد و وزن باتری نیز به دلیل قرارگیری آن داخل کابینت باتری یو پی اس موضوعی مهم است. زیرا مکانی که باتری در آنجا نگهداری می‌شود باید قابل دسترسی باشد تا بتوان هر از چند گاهی آن را از گرد و غبار پاک کرد. همچنین برای چیدمان مناسب و اینکه باتری در جهت صحیح نصب شود، حتما باید خوصیات فیزیکی آن را مد نظر قرار داد.

۴. تطابق باتری یو پی اس با شارژر: همان‌طور که گفتیم یکی از اجزای اصلی دستگاه یو پی اس شارژر آن است. باید توجه داشته باشید که ولتاژ باتری با ولتاژ شارژر منطبق باشد.

۵. سیکل شارژ و دشارژ: اگر استفاده‌ی ما به گونه‌ای است که نیاز به شارژ و دشارژ زیاد باتری داریم، باید از انواعی استفاده کنیم که تحمل شارژ و دشارژ عمیق و به دفعات را داشته باشند.

۶. شرایط محیطی: به طور کلی باتری‌های یو پی اس را بهتر است در محیطی خشک و خنک نگهداری کنیم. اما چنانچه مکان مورد استفاده محیطی مرطوب یا گرم‌تر از حالت نرمال باشد، باید باتری را انتخاب کنیم که نسبت به این موارد مقاوم‌تر باشد.

قیمت باتری یو پی اس ایرانی

حتما این ضرب‌المثل را شنیده‌اید که می‌گویند هیچ ارزانی‌ای بی حکمت نیست! این جمله حاکی از آن است که اگر کالایی را با قیمت ارزان می‌فروشند، پس حتما کیفیت بالایی ندارد! در حالی که تعمیم چنین گفتاری به تمام کالاهای موجود در بازار اصلا صحیح نیست. بلکه شما می‌توانید کالاهایی را با قیمت بسیار مناسب و در عین حال با کیفیت بالا شناسایی کرده و تهیه کنید. این موضوع در رابطه با باتری یو پی اس ایرانی نیز صدق می‌کند. امروزه شرکت‌های مختلف ایرانی توانسته‌اند باتری‌هایی را تولید کنند که به لحاظ کیفیت در سطح محصولات خارجی هستند، اما با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌شوند.

در واقع می‌توان گفت تعداد زیادی از برندهای ایرانی باتری یو پی اس محصولات خود را با قیمتی پایین‌تر از محصولات مشابه خارجی به بازار ارائه می‌کنند. این خود می‌تواند در خرید یک باتری یو پی اس یک مزیت محسوب شود. شما چنانچه باتری یو پی اس مناسب خود را شناسایی کرده و آن را از برندهای معتبر ایرانی تهیه نمایید، می‌توانید انتظار داشته باشید علاوه بر اینکه محصولی با صرفه اقتصادی را تهیه کرده‌اید، از دوام بالای محصول و کیفیت و کارآیی بالای آن نیز بهره‌مند می‌شوید.

جمع‌بندی

در این مقاله ابتدا در مورد باتری یو پی اس و انواع آن توضیحاتی را ارائه دادیم. دانستیم پرکاربرترین باتری یو پی اس از نوع سیلد اسید است و در دستگاه های یو پی اس به کار می‌رود. گفتیم باتری های یو پی اس ایرانی متناسب با انواع شرایط آب و هوایی کشور و همچنین در تنوع بالا توسط برندهای مختلف تولید و عرضه می‌شوند. قیمت باتری های یو پی اس ایرانی بسیار مقرون به صرفه است، در حالی که می‌توانید انتظار کیفیت و کارآیی مشابه محصولات خارجی را از آن داشته باشید. همچنین گفتیم بهترین باتری یو پی اس بسته به نیاز شما و بودجه‌ی در دسترس‌تان تعریف می‌شود. در هنگام انتخاب و خرید بهترین باتری یو پی اس ایرانی باید به نکاتی چون نوع باتری، برق مصرفی لوازم مورد نظر، ابعاد باتری، تطابق ولتاژ باتری با شارژر، سیکل شارژ و دشارژ باتری و شرایط محیطی توجه کرد.

شرکت اکسین صنعت ماد بزرگ‌ترین مرجع تخصصی مشاوره و عرضه منابع انرژی و تجهیزات وابسته در سطح کشور است. ما همواره در شرکت اکسین صنعت ماد مشتریان عزیز را جزئی از سازمان خود می‌دانیم و در تلاشیم همیشه رضایت آن‌ها از بابت کیفیت، تنوع و قیمت محصولات‌مان جلب کنیم. چنانچه در رابطه با مطالب موجود در این مقاله یا سایر مقالات موجود در سایت و یا در رابطه با ویژگی‌های محصولات سوالی داشتید، می‌توانید با مشاورین ما در تماس باشید. مشاورین ما که همگی از نیروهای متخصص و ماهر هستند پاسخ‌گوی سوالات شما به صورت رایگان بوده و می‌توانند شما را در زمینه خرید انواع باتری یو پی اس ایرانی و خارجی راهنمایی کنند.

اگر برای انتخاب باتری یو پی اس ایرانی نیاز به مشاوره دارید،

با ما تماس بگیرید

اگر این مطلب برایتان مفید بود با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *