به وب‌سایت اکسین صنعت خوش آمدید

logo.png

فروش انواع دستگاه یو پی اس 02166124420 - 09127682372

فروش دستگاه یو پی اس

فروش دستگاه یو پی اس

فروش دستگاه یو پی اس از جمله خدماتی است که توسط شرکت اکسین صنعت ماد ارائه می‌گردد. ما در شرکت اکسین صنعت ماد عرضه‌کننده انواع دستگاه یو پی اس، باتری یو پی اس و لوازمات و تجهیزات مربوط به این حوزه در سراسر کشور هستیم. همان‌طور که می‌دانید دستگاه‌های یو پی اس منابع اضطراری برق اند. بدین معنا که می‌توانند در هنگام قطع شدن جریان برق اصلی (شهری) انرژي الکتریکی مورد نیاز لوازم برقی را به وسیله‌ی انرژی ذخیره شده در باتری‌های یو پی اس تامین کنند.

همان‌گونه که در جریان هستید، امروزه اقصی نقاط کشور عزیزمان بیش از گذشته درگیر مشکلاتی چون قطعی‌های مکرر برق هستند. در این چند سال اخیر ما این موضوع را به خصوص در کلان شهرها بیش از پیش احساس نموده‌ایم. در نتیجه باید برای جلوگیری از مشکلات ناشی از قطع برق و ولتاژ غیر نرمال، دنبال راه‌حلی باشیم که این مسائل را به حداقل برساند.

استفاده از دستگاه یو پی اس بهترین و مطمئن‌ترین راه برای خنثی کردن اثرات مخرب ولتاژ غیر نرمال برق و همچنین آسیب‌های ناشی از قطع برق است. امروزه در ادارات، بانک‌ها، کارخانجات، صنایع مختلف، و… درصد بسیار زیادی از امور با کمک لوازم برقی همچون رایانه‌ها، دستگاه‌های صنعتی بزرگ، و… انجام می‌شود. همچنین در مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها خیلی از تجهیزات پزشکی وابسته به برق اند که حافظ جان بیماران اند. در نتیجه در این مکان‌ها قطعی برق می‌تواند آثار بسیار زیان‌باری را در پی داشته باشد. استفاده از دستگاه‌های یو پی اس هم در این مکان‌ها و هم در منازل بسیار مثمرثمر است. شما حتی می‌توانید در صورت لزوم انواع مناسبی از دستگاه یو پی اس را برای کامپیوترهای شخصی خود در منزل تهیه کنید و همیشه برای مقابله با قطعی برق آماده باشید. خصوصا اگر در مناطقی زندگی می‌کنید که قطعی برق بیش از سایر مناطق چالش برانگیز است.

فروش دستگاه یو پی اس در تهران

در این باره باید گفت همان‌طور که می‌دانید برندهای مختلفی در سراسر کشور وجود دارند که در زمینه تولید و عرضه انواع لوازمات زیر مجموعه صنایع الکترونیک فعالیت می‌کنند. کمپانی‌هایی که در زمینه عرضه دستگاه یو پی اس فعالیت می‌کنند هم روز به روز در حال توسعه، پیشرفت و گسترش اند. شرکت اکسین صنعت ماد نیز یکی از همین کمپانی هاست. این شرکت انواع دستگاه یو پی اس و لوازمات جانبی مربوط به آن را با بهترین کیفیت‌ها و مقرون به صرفه‌ترین قیمت‌ها به بازار عرضه می‌کند.

همان‌گونه که می‌دانید در مورد تولید هر محصولی برخی از کمپانی‌ها هستند که از سایر شرکت‌ها باتجربه‌تر هستند و به تبع طرفداران بیشتری نیز نسبت به سایرین دارند. شرکت اکسین صنعت ماد افتخار این را دارد که محصولات تعدادی از این برندهای باتجربه، معتبر و با سابقه‌ی درخشان را به کاربران ارائه کند. اعم از چندین برند معتبر و معروف داخلی و خارجی که همگی بر طبق استانداردهای روز دنیا محصولات خود را تولید می‌کنند.

معرفی چند برند معروف تولیدکننده دستگاه یو پی اس

همان‌طور که گفتیم در هر صنفی اعم از پوشاک، محصولات غذایی، لوازم خانگی، و… برخی از برندها از دیگر موارد موجود بیشتر زبان‌زد و پر طرفدار هستند. محصولات عرضه شده توسط شرکت اکسین صنعت ماد همگی از همین برندهای معتبر و خوش‌نام هستند. در طی سال‌های فعالیت خود، توانسته‌اند کیفیت بالای محصولات تولیدی خود را ثابت کنند و جایگاه خود را در بین رقبا در سطح جهانی بیابند. چند برند ایرانی معتبر که محصولات آن‌ها توسط شرکت اکسین صنعت ماد عرضه می‌شود، عبارت اند از: صبا باتری، سپاهان باتری، باتری صنعت، و… که همگی برندهای معروف و قابل اطمینانی هستند.

همچنین برخی از برندهای خارجی معتبر و نام آشنا که محصولات آن‌ها هم توسط شرکت اکسین صنعت ماد عرضه می‌شود عبارت اند از برندهای سیسکو و گرین سل که محصولاتشان عضو کالاهای درجه یک چینی است. همچنین برند یورونت و لانگ که من جمله کمپانی‌های قدیمی و باتجربه تایوانی هستند. تمامی برندهایی که نام بردیم از جمله‌ی معتبرترین برندها هستند که تولیدات خود را با استفاده از متریال و مواد اولیه درجه یک و مرغوب، و با بهره‌گیری از ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته و نیروی انسانی متعهد و متخصص انجام می‌دهند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه مربوط به محصولات هر برند در سایت، در مورد تاریخچه این شرکت‌ها مطالعه کنید.

تعرفه فروش دستگاه یو پی اس در تهران

پیش‌تر نیز اشاره کردیم که انواع دستگاه یو پی اس توسط برندهای مختلف تولید و عرضه می‌شوند. بسیاری از این برندها ایرانی هستند که در سراسر کشور در این حوزه فعالیت می‌کنند. بسیاری از این برندها نیز خارجی هستند که با برخی برندهای ایرانی همکاری دارند و یا نمایندگی فروش محصولاتشان را به برخی کمپانی‌های ایرانی داده‌اند. به هر جهت انواع دستگاه یو پی اس و لوازمات جانبی آن توسط شرکت‌های مختلفی در تهران و در سایر استان‌ها عرضه می‌شود که شرکت اکسین صنعت ماد یکی از همین شرکت‌های فعال در حوزه‌ی UPS است. در نتیجه با توجه به تنوع برندهای تولید و عرضه‌کننده UPS ما با طیف گسترده‌ای از قیمت مواجه هستیم.

البته شما باید هزینه‌های مربوط به نصب دستگاه یو پی اس و همچنین سرویس‌های دوره‌ای آن را نیز در نظر داشته باشید. زیرا دستگاه‌های یو پی اس با توجه به نوعشان نیاز به چک شدن معمولا به صورت ماهانه یا در بازه‌های زمانی خاص دارند. البته در مورد تعرفه فروش دستگاه یو پی اس این موضوع را نیز متذکر شویم که در طی این چند سال اخیر با توجه به شرایط اقتصادی کشور عزیزمان و بحث تحریم‌ها، می‌توان گفت قیمت تمام محصولات موجود در بازار ایران دستخوش تغییر شده و اغلب بالاتر رفته است. در نتیجه در هنگام خرید کالای خارجی باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که به دلیل وارداتی بودن محصول و یا وارداتی بودن مواد اولیه آن، این بیشتر بودن قیمت تا حدی طبیعی است.

قیمت دستگاه یو پی اس به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت هر دستگاه یو پی اس به چند مورد بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت است از:

۱. برند تولید و یا عرضه‌کننده دستگاه یو پی اس و تجهیزات جانبی آن (خارجی یا ایرانی بودن)

۲. مواد اولیه و متریال به کار رفته در تولید دستگاه UPS

۳. نوع دستگاه یو پی اس (آفلاین، لاین اینتراکتیو، آنلاین)

۴. میزان توان و ظرفیت دستگاه و تعداد لوازم و میزان برق مصرفی که می‌تواند ساپورت کند

۵. طول عمر دستگاه یو پی اس و کارآیی آن

۶. ابعاد دستگاه

و…

خرید دستگاه یو پی اس

امروزه با وجود اینترنت و دسترسی به سایت‌ها و شبکه‌های مجازی مختلف شناخت انواع هر دستگاهی و خرید آن بسیار آسان‌تر از گذشته می‌باشد. شما می‌توانید با مطالعه مطالب موجود در سایت اطلاعات خود را در رابطه با انواع دستگاه و باتری یو پی اس، ویژگی‌های هر کدام و موارد استفاده‌ی آن‌ها بالا ببرید و در نهایت محصول مناسب خود را شناسایی کرده و برای خرید آن به صورت اینترنتی اقدام نمایید. چنانچه در رابطه با انتخاب محصولات موجود در سایت دچار تردید در بین گزینه‌های مختلف شدید، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط بوده و از مشاوره‌ی رایگان آنان بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید برای اطلاع از به‌روزترین قیمت‌های فروش دستگاه یو پی اس در تهران و سایر استان‌ها با ما در تماس باشید.

جهت خرید انواع دستگاه UPS ایرانی و خارجی

با ما تماس بگیرید

اگر این مطلب برایتان مفید بود با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *