به وب‌سایت اکسین صنعت خوش آمدید

logo.png

فروش انواع باتری یو پی اس 02166124420 - 09127682372

فروش باتری یو پی اس در تهران

فروش باتری یو پی اس در تهران

در این مقاله قصد داریم در رابطه با فروش باتری یو پی اس در تهران توسط شرکت اکسین صنعت ماد اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه کنیم. می‌دانیم که هر چه زمان میگذرد، زندگی‌های ما بیشتر با تکنولوژی در می‌آمیزد. زندگی مدرن باعث شده که ما بیش از پیش به برق و لوازم الکتریکی وابسته باشیم. بنابراین چنانچه این برق از دسترس ما خارج شود یا دچار مشکلاتی شود، بیش از گذشته زندگی‌های ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و حتی می‌تواند مختل کننده باشد. به این موضوع فکر کنید، اگر شما بدون هیچ دل‌نگرانی در خانه باشید و ناگهان برق قطع شود، این وضعیت می‌تواند برای شما کسل‌کننده و دلهره‌آور باشد. حال تصور کنید اگر مسئولیت‌های خطیر مانند مدیریت یک اداره یا شرکت را بر عهده داشتید یا مثلا کارمند یک مرکز ثبت داده یا بانک بودید، این قطعی برق چقدر برایتان استرس‌زا و مشکل‌ساز می‌شد!

همان‌طور که می‌دانید وجود دستگاه یو پی اس از تمام این مشکلات جلوگیری می‌کند. دستگاه‌های یو پی اس، منابع اضطراری تامین برق اند که می‌توانند به کمک باتری‌های یو پی اس در زمان قطع برق شهری، انرژي الکتریکی مورد نیاز لوازم برقی را تامین کنند. بدین صورت که انرژي الکتریکی ذخیره شده در باتری‌های یو پی اس، به محض قطع برق در اختیار لوازم برقی قرار می‌گیرد. باتری‌های یو پی اس انواع مختلفی دارند که هر کدام ویژگی‌ها و کاربردهای مخصوص به خود را داشته و در مکان‌های مختلف از منازل گرفته تا ادارات، کارخانجات، بیمارستان‌ها، بانک‌ها، و… به کار می‌روند. شرکت اکسین صنعت ماد افتخار این را دارد که به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه عرضه انواع باتری یو پی اس در تهران و همچنین در سایر استان‌ها خدمتی شگرف در راستای کاهش مشکلات ناشی از قطع برق به مردمان کشور عزیزمان ارائه دهد.

فروش باتری یو پی اس در تهران

همان‌طور که می‌دانید امروزه برندهای مختلف ایرانی در سراسر کشور وجود دارند که در زمینه تولید و عرضه انواع باتری یو پی اس فعالیت می‌کنند. شرکت اکسین صنعت ماد نیز یکی از فعال‌ترین و معتبرترین کمپانی‌ها در این زمینه است. همچنین با تعدادی از برندهای معروف ایرانی و خارجی همکاری داشته و در زمینه عرضه انواع باتری یو پی اس تنوع محصول بسیار بالایی دارد. شرکت اکسین صنعت ماد انواع باتری یو پی اس را در برندهای مختلف مِن جمله برند صبا باتری، سپاهان باتری، صنعت، سیسکو، گرین سل، یورونت، لانگ، و… در تهران و همچنین سایر استان‌ها به فروش می‌رساند. همچنین انواع باتری یو پی اس ارائه شده توسط شرکت اکسین صنعت ماد همگی بر طبق به‌روزترین استانداردهای ایرانی و بین‌المللی مربوط به ساخت باتری طراحی و تولید می‌شوند. استفاده از متریال درجه یک و به کارگیری ماشین‌الات پیشرفته در تولید محصولات، از مزیت‌های شرکت اکسین صنعت ماد است.

تعرفه فروش باتری یو پی اس در تهران

همان‌طور که می‌دانید باتری‌های یو پی اس در تهران و همچنین سراسر کشور در برندهای مختلفی تولید و به فروش می‌رسند. بنابراین شما می‌توانید طیف بسیار متنوعی از قیمت را در بین باتری‌های یو پی اس ایرانی و خارجی مشاهده کنید. شرکت اکسین صنعت ماد همواره کوشیده تا انواع باتری یو پی اس خود را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه به شما عزیزان عرضه کند. تمام محصولات موجود در سایت با توجه به استانداردهای موجود قیمت‌گذاری شده‌اند. در عین حال که ما در شرکت اکسین صنعت ماد همیشه منافع مشتریان خود را در نظر داریم و در تلاشیم تا محصولاتی را ارائه کنیم که علاوه بر کیفیت و کارآیی، در عین ظرافت و زیبایی، قیمتی متناسب و اقتصادی نیز داشته باشند. البته این موضوع را نیز باید در نظر داشته باشید که قیمت باتری‌های یو پی اس به چندین مورد می‌تواند وابسته باشد که عبارت اند از:

فروش باتری یو پی اس

۱. نوع باتری یو پی اس

۲. متریال به کار رفته در تولید باتری یو پی اس

۳. برند تولیدکننده و شرکت عرضه‌کننده آن

۴. تولید داخلی و یا وارداتی بودن باتری یو پی اس

۵. میزان ولتاژ و ظرفیت باتری

۶. کارآیی و طول عمر باتری

و…

در نتیجه می‌توان گفت بخش زیادی از فاکتورهای تعیین‌کننده قیمت انواع باتری یو پی اس به مواردی همچون موارد ذکر شده در بالا برمی‌گردد. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که امروزه به دلیل شرایط کلی اقتصادی کشور عزیزمان و با وجود تحریم‌ها، تقریبا قیمت تمام کالاهای موجود در بازار دست‌خوش تغییراتی شده و اغلب بالاتر رفته است. پس این مورد نیز در قیمت انواع باتری یو پی اس به خصوصا باتری‌های یو پی اس خارجی تاثیرگذار است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت روز انواع باتری یو پی اس با کارشناسان شرکت اکسین صنعت ماد تماس حاصل نمایید.

خرید باتری یو پی اس

در اینجا می‌خواهیم در رابطه با خرید باتری یو پی اس اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه دهیم. همان‌طور که می‌دانید برای خرید هر محصولی، چنانچه از قبل تحقیق نکرده باشد و معیارهای خود را ندانید، با سِیلی از پیشنهادهای مختلف مواجه می‌شوید که به جای کمک به شما، بیشتر سردرگم‌تان می‌کند. پس شایسته است با در نظر گرفتن چند فاکتور ساده، گزینه‌های منتخب خود را به مرور محدودتر کنید و چهارچوبی برای انتخاب خود داشته باشید. در ادامه این فاکتورها را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

فاکتورهای خرید باتری یو پی اس

۱. نوع باتری: همان‌طور که گفتیم باتری‌های یو پی اس انواع مختلفی دارند که هر کدام برای مکانی خاص مورد استفاده هستند. پرکاربرد‌ترین باتری یو پی اس از نوع سیلد اسید است.

۲. توان مصرفی: تطابق داشتن توان و ظرفیت باتری با توان مصرفی لوازم الکتریکی مورد استفاده بسیار مهم است. زیرا که رعایت این نمته باعث می‌شود باتری یو پی اس کارآیی مورد انتظارتان را داشته باشد.

۳. ابعاد و وزن باتری: درباره مواردی چون چیدمان و دسترسی به باتری به منظور تمیز کردن آن هر از چند گاهی و قرارگیری باتری داخل کابینت، نیاز است ابعاد و وزن آن متناسب با محل قرارگیری‌اش باشد.

۴. هم‌خوانی باتری با شارژر یو پی اس: چنانچه ولتاژ باتری با شارژر یو پی اس متناسب نباشد، عملا از قابلیت شارژ شدن باتری نمی‌توانید استفاده کنید. پس تطابق این موضوع در کارکرد کل سیستم بسیار مهم است.

۵. زمان اجرای کار دستگاه: در برخی مجموعه‌ها مانند بیمارستان‌ها حتی کمتر از یک دقیقه قطع برق می‌تواند مشکلات جبران ناپذیری در پی داشته باشد. پس زمان شروع به کار دستگاه یو پی اس در برخی مکان‌ها بسیار حائز اهمیت است.

۶. سیکل شارژ و دشارژ: برخی از انواع باتری یو پی اس تحمل شارژ و دشارژ مکرر و عمیق را دارند و برخی دیگر خیر. پس با توجه به موارد استفاده‌ی شما از باتری یو پی اس، این مورد را نیز باید در نظر داشته باشید.

۷. شرایط محیطی: به طور کلی بهتر است انواع باتری یو پی اس در محیطی خشک و خنک نگهداری شوند. اما چنانچه مکان مورد نظر شما به گونه‌ای است که دمای آن بالا یا پایین‌تر از محدوده مجاز است یا اینکه مرطوب است، بهتر است باتری یو پی اسی را انتخاب کنید که نسبت به این شرایط مقاوم‌تر باشد.

فروش باتری UPS توسط شرکت اکسین صنعت

شرکت اکسین صنعت ماد همواره می‌کوشد تا محصولاتی را به شما عزیزان عرضه کند که علاوه بر کیفیت و کارآیی، قیمتی مناسب نیز داشته باشند. پس می‌توانید از بابت طول عمر و ضمانت محصولات موجود در سایت اطمینان حاصل کنید. چنانچه در رابطه با شرایط فروش باتری یو پی اس در تهران و سایر استان‌ها سوالی داشتید، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین برای اطلاع از قیمت خرید انواع باتری یو پی اس می‌توانید با ما تماس بگیرید تا ضمن بهره‌گیری از مشاروره رایگان، محصول مناسب خود را شناسایی کرده و برای خرید آن اقدام نمایید.

جهت خرید انواع باتری یو پی اس

با ما تماس بگیرید

اگر این مطلب برایتان مفید بود با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *